ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Vodafone Ask Once: Ο νέος τρόπος εξυπηρέτησης

Vodafone Ask Once

Η Vodafone λανσάρει τον νέο, καινοτόμο τρόπο εξυπηρέτησης Vodafone Ask Once και δεσμεύεται να προσφέρει σε όλους τους συνδρομητές της, σταθερής και κινητής, ιδιώτες και επαγγελματίες,  εγγυημένη  εξυπηρέτηση.

Με τη νέα υπηρεσία Vodafone Ask Once, οι συνδρομητές της Vodafone αρκεί μία και μόνο φορά να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone και να ενημερώσουν για το θέμα που αντιμετωπίζουν. Σε περίπτωση που δεν λυθεί στην πρώτη επικοινωνία, τότε ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπος, τον οποίο θα γνωρίζουν με το ονοματεπώνυμό του, αναλαμβάνει προσωπικά να τους ενημερώνει για την εξέλιξη του θέματός τους έως την επίλυσή του.

Οι συνδρομητές έχουν την ευελιξία να επιλέξουν τον τρόπο με τον οποίο επιθυμούν να ενημερώσουν τη Vodafone για κάποιο θέμα που πιθανόν να αντιμετωπίζουν είτε να καλέσουν στην εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone είτε να επισκεφθούν ένα κατάστημα Vodafone είτε μέσω chat από το Vodafone App. Έτσι, στην περίπτωση που το θέμα τους δεν επιλυθεί στην πρώτη επικοινωνία, με την  υπηρεσία Vodafone Ask Once  o συνδρομητής λαμβάνει άμεσα στο κινητό του SMS με το όνομα του εξειδικευμένου εκπροσώπου που έχει αναλάβει το  θέμα του και την ημερομηνία που θα επικοινωνήσει μαζί του.

Παράλληλα, με την Εγγύηση Εξυπηρέτησης της Vodafone, σε περίπτωση που το θέμα του συνδρομητή δεν επιλυθεί στην πρώτη επικοινωνία και δεν το αναλάβει προσωπικά συγκεκριμένος εκπρόσωπος, τότε η Vodafone θα τον αποζημιώσει με 300’ ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα,  για μια εβδομάδα.

Ο Διευθυντής Εμπορικών Λειτουργιών στη Vodafone Ελλάδας, κ. Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, δήλωσε: «Για άλλη μία φορά, η Vodafone δημιουργεί μία καινοτόμο υπηρεσία κατανοώντας την ανάγκη του πελάτη για απλότητα στην εξυπηρέτηση. Με το Vodafone Ask Once, ξανασχεδιάσαμε την εξυπηρέτηση πελατών έτσι ώστε ο πελάτης να χρειάζεται να επικοινωνήσει μία μόνο φορά το θέμα προς επίλυση. Και όταν το θέμα δεν δύναται να λυθεί σε πρώτο χρόνο, τότε δεσμευόμαστε να το αναλάβει προσωπικά ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπος μας ενημερώνοντας τον πελάτη μέχρι τη διευθέτηση του. Η Vodafone συνεχίζει να εξελίσσει και να επενδύσει στην προσωποποιημένη εμπειρία εξυπηρέτησης και τη διαθέτει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες».

Περισσότερες πληροφορίες στο www.vodafone.gr/exypiretisi/vodafone-ask-once/


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Οικονομία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video