ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Nίκος Ντάγκας: Τοπικά προϊόντα, τοπία και γεύσεις το τρίπτυχο του τουρισμού

NTAGAS

O Nίκος Ντάγκας, επιχειρηματίας, Υπεύθυνος τουρισμού του Επιμελητηρίου Λάρισας, μιλάει στo περιοδικό SUMMER της larissanet

Του Πάνου Γαρουφαλιά

Ο Νίκος Ντάγκας υπεύθυνος Τουρισμού του Επιμελητηρίου Λάρισας και πολλά χρόνια επιχειρηματίας στα παράλια της Περιφερειακής Ενότητας Λάρισας μιλάει για εκείνες τις προϋποθέσεις που μπορούν για την περιοχή να δημιουργήσουν ένα ξεχωριστό τουριστικό προϊόν που θα βασίζεται στα μοναδικά τοπικά προϊόντα, το απίστευτο φυσικό κάλος των παραλίων και τις μοναδικές γεύσεις που μπορούν να απολαύσουν οι τουρίστες κατά την διάρκεια της διαμονής τους. Είναι μια πρόταση που το Επιμελητήριο θέλει να τρέξει ώστε να βοηθήσει στη δημιουργία ενός δυνατού τουριστικού brand.

Κύριε Ντάγκα δραστηριοποιείστε πάνω από 30 χρόνια ως επιχειρηματίας και επί σειρά ετών είστε υπεύθυνος Τουρισμού του Επιμελητηρίου. Τι γίνεται την φετινή σεζόν στα παράλια;

Τα μέχρι τώρα δείγματα δείχνουν την ανοδική τάση κάτι που εμείς περιμέναμε. Μιλάμε και για τουρισμό εξωτερικού και για τουρισμό εσωτερικού. Είναι αλήθεια ότι πολλοί δεν μπορούν να πάνε σε νησιά και επιλέγουν την ηπειρωτική Ελλάδα και η δική μας περιοχή είναι μια από αυτές. Πρέπει να πάρουμε ένα κομμάτι από αυτή την πίτα. Έχουμε σε αυτούς του νέους τουρίστες να δώσουμε αρκετά πράγματα. Αυτό έστω και με αργά βήματα αρχίσει να γίνεται γνωστό. Για τον εσωτερικό τουρισμό θα πρέπει να εστιάσουμε σε ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που έχει η περιοχή, όπως η αυθεντικότητα και το ανεξερεύνητο που κάποιοι εν δυνάμει πελάτες της παγκόσμιας αγοράς συνεχίζουν να το ψάχνουν. Αυτά τα στοιχεία είναι που δημιουργούν την ανοδική τάση στα παράλια του ν. Λάρισας.

ΝΤΑΓΚΑΣ ΝΙΚΟΣ (1)

Ο Νίκος Ντάγκας, υπεύθυνος τουρισμού του Επιμελητηρίου Λάρισας, μιλάει για το τί πρέπει να γίνει ώστε τα παράλια της Π.Ε. Λάρισας να αποκτήσουν ξεχωριστή τουριστική ταυτότητα

Από την μια συζητάμε για αύξηση του τουρισμού, αλλά από την άλλη μας λείπουν καταλύματα για να ικανοποιήσουν μεγαλύτερη ζήτηση και αυτά που έχουμε δεν είναι καταλύματα που προσφέρουν πολυτέλεια.

Από τη μια λέμε δεν έχουμε καταλύματα. Από την άλλη είναι μια λαθεμένη στάση και επιλογή να δημιουργήσουμε κι άλλα καταλύματα σήμερα που μας είναι και λίγο δύσκολο. Να ξεκινήσουμε με έναν σχεδιασμό για την αύξηση στη διαμονή στα υπάρχοντα καταλύματα. Έτσι θα δημιουργήσουμε την οικονομία και αυτές τις συνιστώσες που θα μας δώσουν την δυναμική ώστε να δημιουργήσουμε νέα και ίσως πιο πολυτελή καταλύματα. Προφανώς και σήμερα δεν έχουμε πολυτελή καταλύματα. Από την άλλη έχουμε να δώσουμε έναν προικισμένο τόπο, με εμπειρίες που θα αποκτήσω που δεν θα δω κάπου αλλού και με αυτά που μπορώ να γευτώ καθώς μιλάμε για πληθώρα εξαιρετικών τοπικών προϊόντων.

 Τα μέχρι τώρα δείγματα δείχνουν την ανοδική τάση κάτι που εμείς περιμέναμε – Να εστιάσουμε σε ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που έχει η περιοχή όπως η αυθεντικότητα και το ανεξερεύνητο

Τι πράγματα θα πρέπει να συνδέσουμε ώστε τελικά να φτιάξουμε ένα διαφορετικό και ιδιαίτερο τουριστικό προϊόν για την περιοχή το οποίο και θα προβάλουμε ώστε να κερδίσουμε περισσότερους τουρίστες;

Είναι πολύ σωστό αυτό που λέτε. Πρέπει να συνδυάσουμε τον παραγωγικό αγροτικό μας τομέα, που σήμερα συμπιέζεται με τον τουρισμό. Σήμερα έχουμε πολλά σημαντικά και ΠΟΠ προϊόντα της περιοχής που ψάχνει και ζητάει ο κόσμος. Από την άλλη έχουμε άθικτα μέρη και χώρους που κάποιος έχει ανάγκη να δει και να απολαύσει. Αυτά πρέπει να τυποποιήσουμε να συνδυάσουμε για να δελεάσουμε τον επισκέπτη. Δηλαδή ανεξερεύνητες τουριστικές επιλογές, εξαιρετικά τοπικά προϊόντα και μοναδικές γεύσεις πρέπει να συνθέσουν το διαφορετικό τουριστικό προϊόν αυτού του τόπου. Έτσι θα αναπτύξουμε το τουριστικό κομμάτι που μπορεί να φέρει την απάντηση στην οικονομική κρίση.  Ταυτόχρονα συμπαρασύρει και τον παραγωγικό τομέα σε αυτή την άνοδο.

Είναι το Επιμελητήριο στην ουσία ο οδηγός για ένα τέτοιο σχεδιασμό;

Προφανώς είναι ο οδηγός το Επιμελητήριο σε ένα τέτοιο εγχείρημα, για να διασφαλίσει, να δρομολογήσει, να σχεδιάσει και να υποστηρίξει όλη την στρατηγική που αφορά την περιοχή μας. Υπάρχει δικαιολογημένη καθυστέρηση στην ανάπτυξη του τουριστικού τομέα γιατί πριν την κρίση υπήρχε μια δυναμική στην οικονομία. Σήμερα όμως μέσα στην κρίση πρέπει μέσα από συνέργειες να συνδέσουμε αυτό που επενδύσαμε και τις ενέργειες προκειμένου να το αναπτύξουμε. Πρέπει να σχεδιάσουμε για το αύριο και να το παλέψουμε όλοι μαζί.

ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ SUMMER 2018


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ Οικονομία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video